Franchise Day 2.0 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

Członkowie Polskiej Organizacji Franczyzodawców przybliżyli studentom SGH możliwości, jakie daje otwarcie firmy na licencji. Była to druga edycja konferencji Franchise Day, współorganizowanej przez POF.

Rzetelni franczyzodawcy opowiedzieli studentom, jak z sukcesem prowadzić biznes franczyzie. Nie zabrakło informacji o tym, jak funkcjonuje rynek licencji w Polsce. Uczestnicy wykładów i warsztatów mieli okazję spotkać przedstawicieli m.in. takich sieci, jak McDonald’s, MyTravel czy Mrs.Sporty.

Na wykładach można było dowiedzieć się jak wygląda droga przyszłego franczyzobiorcy przed otwarciem własnej placówki pod logo dawcy licencji. Opowiedziała o tym Monika Dąbrowska, Prezes Zarządu POF, Franchising Manager McDonald`s Polska. Studenci usłyszeli także jak własny pomysł na biznes można rozwijać poprzez franczyzę. Swoimi doświadczeniami podzielił się Damian Ozga, Członek Zarządu POF, Prezes My Travel. Podczas warsztatów zostały przybliżone m.in. sposoby promocji firmy w mediach społecznościowych czy też wyboru rzetelnego franczyzodawcy. O bieżących trendach we franczyzie opowiedział Grzegorz Morawski, Członek Zarządu PROFIT system, największego w Polsce ośrodka badań tego rynku i wydawcy miesięcznika Własny Biznes Franchising oraz portalu Franchising.pl.

Ze strony uczelni konferencję organizowało Studenckie Koło Naukowe J&M Global Management. Jego mentorką, a zarazem inicjatorką wydarzenia, jest dr Marta Ziółkowska, autorka licznych publikacji na temat franczyzy, w tym książki "Franczyza. Nowoczesny model rozwoju biznesu."

(mps)