POF popularyzuje franczyzę wśród kobiet

Polska Organizacja Franczyzodawców ponownie wsparła inicjatywę Frontwoman. Celem POF jest zwrócenie uwagi przedsiębiorczych kobiet na franczyzę, jako bezpieczny pomysł na własny biznes.

Społeczność Frontwoman, której założeniem jest współpraca między kobietami przedsiębiorczymi, organizuje II edycję konferencji dedykowanej osobom chcącym założyć firmę lub będącym na początku drogi przedsiębiorcy.

Konferencja "Frontwoman – Kobieta Przedsiębiorcza" odbędzie się 19 kwietnia 2016 roku w wyjątkowym i bajkowym miejscu – Quadrille Conference & SPA w Gdyni. Będzie to okazja do tego, aby zdobyć potrzebną wiedzę, zaczerpnąć inspiracji i z zapałem wejść w swój własny biznes.

Podczas konferencji odbędą się spotkania między z innymi z Piotrem Buckim z bucki.pro, który opowie o tym jak skutecznie komunikować w biznesie by wygrywać. Magdalena Raniszewska – radca prawny przybliży uczestniczkom prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności. Joanna Kamińska z HR z pasją poruszy temat organizowania swojego czasu w prowadzeniu działalności. Z uwagi na znaczenie działań PR w prowadzeniu biznesu, Małgorzata Jasnoch i Joanna Grandzicka z Inkubatora Przedsiębiorczości Starter opowiedzą o tym temacie w kontekście budowania przewagi konkurencyjnej w małej firmie.

Poza częścią merytoryczną, uczestniczki będą mogły posłuchać historii kobiet, które podążając za swoją pasją, stworzyły firmy i teraz realizują to, co jest dla nich ważne. Swoimi historiami podzielą się Kasia Jewstafiew-Mierzejewjska Dyrektor Festiwalu PROGRESSteron 3miasto oraz Magdalena Mirkowicz autorka bloga My Pink Plum. Podczas tej edycji założycielki Frontwoman – Adrianna Dzieszko-Frankowska oraz Joanna Kamińska podzielą się także historiami swoich biznesów i opowiedzą o drodze do tworzenia Frontwoman.

Między częścią merytoryczną, a historiami kobiet ponownie odbędzie się networking po drugiej stronie lustra, czyli niestandardowe działania mające na celu nawiązanie realnych możliwości biznesowych i poznania siebie nawzajem. Celem jest to, aby po konferencji uczestniczki wyszły nie z plikiem wizytówek osób, których nie znają, lecz z realnymi kontaktami do innych kobiet biznesu, z którymi mogą nawiązać współpracę.

Poprzednia edycja przyniosła wiele nowych relacji biznesowych dla każdej z uczestniczek. Dzięki kameralnej atmosferze i możliwości indywidualnych rozmów zarówno między uczestniczkami, jak i z prelegentami, a także partnerami powstało kilka nowych pomysłów biznesowych oraz wiele inspiracji do rozwoju swoich planów zawodowych.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie Frontwoman oraz na profilu na Facebooku.

Formularza uczestnictwa znajdującego się na stronie wydarzenia.