Pukają do drzwi POF-u

Salon Franchisingu przyciągnął do Polskiej Organizacji Franczyzodawców nowych członków - marki Milea i Groszek.


Dwóch wystawców VI Ogólnopolskiego Salonu Franchisingu przystąpiło do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Są nimi Milea i Groszek, które wchodzą w skład spółki Detal Koncept (Grupa Emperia). Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Groszek działa od września 2000 roku, a w bieżącym roku przekroczyła już liczbę 700. placówek. Milea rozpoczęła właśnie działalność w systemie franczyzowym. Pierwszy franczyzobiorca wykupił już licencję, sieć planuje otwarcie do końca roku 20. kolejnych placówek.


Naturhouse - kolejna firma, która w trakcie Salonu zaprezentowała swój system franczyzowy oraz Office 1 również zadeklarowały członkostwo w POF-ie. Naturhouse zajmuje się sporządzaniem indywidualnych dla każdego klienta planów dietetycznych, mających na celu zwalczanie nadwagi. Ilość placówek na całym świecie przekroczyła 1500. Office 1 to sieć samoobsługowych sklepów, w których można kupić urządzenia i meble biurowe oraz akcesoria komputerowe. Firma posiada dwie jednostki własne oraz dwanaście franczyzowych.