Zaufani franczyzodawcy

Szeregi członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców zasiliły trzy nowe firmy – spółka OTCF rozwijająca sklepy odzieżowe 4F, sieć Leader School Katarzyna Rojkowska oraz NMV Polska z marką No+Vello.

Przynależność do organizacji uwiarygadnia franczyzodawcę w oczach przyszłych partnerów i daje gwarancję rzetelności i wiarygodności firmy. Wszyscy członkowie POF-u spełniają wymogi Kodeksu Etyki Udzielania Franczyzy. 7 kwietnia POF przyjęła do swojego grona trzy nowe firmy franczyzowe - OTCF Sp. z o.o. rozwijającą sieć sklepów odzieżowych 4F, Leader School Katarzyna Rojkowska (marka Leader School, szkoły językowe) oraz NMV Polska Sp. z o.o. (marka No+vello, sieć salonów fotoepilacji i fotoodmładzania).

No+Vello to sieć salonów fotodepilacji i fotoodmładzania. Marka wywodzi się z Hiszpanii, na polskim rynku jest obecna od lutego 2010. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 120 tys. zł. W Polsce działa ok. 90 placówek franczyzowych, na całym świecie No+Vello ma ich ponad tysiąc.

Leader School to sieć szkół językowych działająca od ponad 13 lat na terenie całej Polski. Otwarcie własnej szkoły językowej działającej w tym systemie to inwestycja rzędu 65 tys. zł, a licencja Leader School kosztuje 12,5 tys. zł.

4F to sieć sklepów z odzieżą sportową. W sieci funkcjonuje 29 sklepów własnych, 27 sklepów franczyzowych oraz 51 stoisk typu shop in shop. Sklepy 4F powstają w miejscowościach liczących co najmniej 20 tys. mieszkańców. Na wyposażenie sklepu trzeba przeznaczyć ok 100 tys. zł.

(mak)