Zarząd Polskiej Organizacji Franczyzodawców serdecznie zaprasza wszystkich przyjaciół z rynku franczyzy na IX Konferencję Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE, która odbędzie się w dniach 1-2 czerwca 2023 r., w hotelu NYX Hotel Warsaw przy ulicy Chmielnej 71 w Warszawie.
Konferencja Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE od lat ma opinię miejsca, gdzie odbywają się najciekawsze wykłady i warsztaty o franczyzie i zarządzaniu. Wydarzenie to także okazja dla przedsiębiorców do wymiany doświadczeń oraz integracji wewnątrz środowiska franczyzy.
Program IX Konferencji Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE
I dzień, czwartek 1 czerwca
08:30 – 09:00 Rejestracja Uczestników.
09:00 – 09:45 Powitanie gości i sprawozdanie z działalności Polskiej Organizacji Franczyzodawców – Monika DĄBROWSKA, prezes zarządu POF, People Field Leader, McDonald’s Polska, Arkadiusz SŁODKOWSKI, członek zarządu PROFIT system, członek zarządu POF.
09:45 – 10:15 Profesjonalny influencer marketing w komunikacji marek – Małgorzata JAKIMOWICZ, director of business development, Łukasz STĘPNIAK, senior sales&team leader LTTM; professional influencer marketing.
10:15 – 11:45 Zarządzanie rentownością biznesu, czyli jak planować i wdrażać strategie pozwalające na optymalizację wyniku w zmiennych warunkach rynkowych – Michał BŁOŃSKI, twórca platformy rozwojowej Symulator Biznesu.
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa.
12:00 – 13:30 Biznes w zderzeniu z etnografią i antropologią kultury – Robert ZYDEL, dyrektor Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie. Wykładowca akademicki – specjalizacja badania etnograficzne i komunikacja. Consumer Insight Director w agencji kreatywnej Saatchi&Saatchi. Dyrektor Biura Marketingu Miasta w samorządzie warszawskim. Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.
13:30 – 14:00 Optymalizacja kosztów zużycia energii oraz serwisowego utrzymania obiektów sieciowych poprzez wdrożenie systemu BMS i automatyki budynkowej – Bartek PCIAK, dyrektor działu BMS i Beata KLUCZBERG, programistka działu BMS.
14:00 – 14:15 Przerwa kawowa.
14:00 – 15:30 Sapiens na zakupach – jak oceniamy, wybieramy i kupujemy – Piotr BUCKI, uczy projektować komunikację w różnych wymiarach. Bazuje na psychologii poznawczej i neuronaukach. Wykładowca akademicki i autor książek. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzę programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.
15:30 – 16:15 Lunch.
16:15 – 17:30 Gospodarka (znowu) na rozdrożu – Piotr BIELSKI, dyrektor departamentu analiz ekonomicznych Santander Bank Polska.
17:30 – 17:40 Przerwa kawowa.
17:40 – 18:40 Dyskusja franczyzodawców z franczyzobiorcami przy okrągłym stole – moderatorzy: Arkadiusz SŁODKOWSKI, członek zarządu PROFIT system i Polskiej Organizacji Franczyzodawców i Paweł TRACZ, prezes Polskiego Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców.
20:00 – 00:00 Uroczysta kolacja.
II dzień, piątek 2 czerwca
08:00 – 08:45 Śniadanie.
08:45 – 09:00 Rejestracja nowych Uczestników.
09:00 – 10:15 Jak z sukcesem przeprowadzić firmę przez proces Due Diligence – Magdalena PIRÓG, prezes zarządu sieci DaGrasso.
10:15 – 10:30 Przerwa kawowa.
10:30 – 12:30 Jak mówić, żeby nas słuchano? Wystąpienia publiczne to nie rozmowy w kuchni – Kamila KALIŃCZAK, dziennikarka radiowa i telewizyjna. Ekspertka od wystąpień publicznych. Jako Facetka od polskiego, uczy polszczyzny. Autorka quizów ĄĘ na Instagramie.
12:30 – 12:45 Przerwa kawowa.
13:00 – 14:30 Po co planować, skoro żaden plan nie przetrwa konfrontacji z rzeczywistością? – Roman POLKO, generał, komandos, dwukrotny dowódca elitarnej jednostki GROM. Kierował zagranicznymi misjami wojennymi i stabilizacyjnymi. Doktor zarządzania.
14:30 – 15:15 Zastrzeżenia odnośnie umów agencyjnych i umów franczyzy depozytowej w świetle najnowszych wytycznych Komisji Europejskiej – Michał WIŚNIEWSKI, prezes zarządu PROFIT system, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system, ekspert POF i Michał SKUBISZEWSKI, prawnik, doradca we franczyzie PROFIT system.
15:15 Lunch.
Warunki uczestnictwa firm należących do POF:
Koszt udziału jednej osoby, będącej reprezentantem firmy zrzeszonej w POF wynosi 700 zł netto. Koszt kolejnych osób z firmy wynosi 900 zł netto (cykl szkoleń i wykładów, lunch, kolacja, zakwaterowanie ze śniadaniem w hotelu z 1 na 2 czerwca).
Warunki uczestnictwa firm spoza POF:
Udział w Konferencji (cykl szkoleń i wykładów, lunch, kolacja, zakwaterowanie ze śniadaniem w Hotelu z 1 na 2 czerwca) – koszt 1500,00 zł netto.
Konferencja odbędzie się w NYX Hotel Warsaw, przy ul. Chmielnej 71 w Warszawie.
Doba hotelowa trwa od godz.15:00 do godz. 12:00 następnego dnia.
Organizator nie ponosi kosztów usług dodatkowych. Parking hotelowy płatny przez Uczestników – koszt: 180 zł doba. Liczba Uczestników jest ograniczona.
Organizator zastrzega możliwość zmian programu. Więcej informacji: pof@franczyza.org.pl, nr tel. 605 550 845 i na stronie internetowej POF wraz z formularzem uczestnictwa do pobrania – www.franczyza.org.pl.